Nordic walking

Test

Nordic walking vhodný pro všechny věkové skupiny. Tuto sportovní aktivitu může vykonávat skutečně každý, začátečník i výkonnostní sportovec. Nordic walking zcela bez problémů můžete zařadit do svého crosstrainingu – všeobecné kondiční přípravy a je jedno, jestli to bude jako aktivita pro zvýšení motivace nebo nový tréninkový podnět. Díky snížené zátěži kloubů je vhodné nordic walking zařadit jako rehabilitační složku.

Přínos Nordic Walking

Technika chůze

Technika chůze je jednoduchá. Před chůzí je dobré se protáhnout a zahřát. Při samotné chůzi bychom pak měli udržovat stejnou rychlost a být při ní schopni hovořit, pokud ne, tempo je příliš rychlé. Kroky se snažíme dělat spíše delší, tak abychom se prošli po celé části chodidla. Došlápli na patu a krok vpřed vycházel z doteku palce od země. Při chůzi se střídá levá noha vpřed s pravou rukou vpřed a zase naopak. Hole oceníme při turistice a to jak při chůzi do kopce, tak i z kopce. Správná velikost holí Vám výrazně pomůže zvládnout správnou techniku Nordic Walking. Výšku holí zjistíte dle koeficientu – výška postavy x 0,68. A nebo bez výpočtu – výška hole dosahuje k lokti uživatele. Poté je třeba přizpůsobit délku kroku v součinnosti se správným pohybem rukou. Nordic Walking hole Vám musí, mimo jiné, pomoci v chůzi vpřed. Nelze tedy hole dávat před sebe.

Ceník půjčovného: 50 Kč / den / 1 pár holí nebo 30 Kč / půlden / 1 pár holí

Bližší informace Vám ochotně podají pracovníci recepce.